В. Николайчук: здобутки у неформальній освіті

З 7.02.2022-15.02.2022 я проходила курс “Наука про навчання : Що має знати кожен вчитель?” від Teachers College (Колумбійський університет, США).
Курс містить 4 розділи :

  1. Пам’ять, види та її робота.
  2. Образ мислення.
  3. Як допомогти учням навчитися вчитися?
  4. Стратегії викладання. Когнітивістика.
    Під час слухання курсу я дізналась, як працює пам’ять, які бувають методи навчання, як надати ефективний відгук та правильну похвалу, а також про такі поняття як когнітивне навантаження/перевантаження, мислення зростання та фіксоване мислення та некогнітивні чинники.
    Я отримала багато нової інформації, яку можу застосовувати не тільки на заняттях з учнями, а також у власному навчанні, адже тепер я розумію, як правильно створювати довготривалі спогади та як ефективніше навчатися та працювати над собою.
    Основні тези :
  5. Щоб краще запам’ятати інформацію, потрібен діалог між короткотривалою та довготривалою пам’яттю.
  6. Відгук повинен бути чітким та виваженим, а похвала щира та заслужена.
  7. Відновлювальні вправи допомогають реорганізувати спогади та утворити нові підказки для згадування, а інтервальне навчання допомогає краще та надійніше засвоїти матеріал.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *