Відгук про лекцію-дискусію “Студентоцентризм як центральна парадигма ВО”

А що Ви знаєте про студентоцентризм? Чи можливо Ви, як і я ніколи раніше не чули цього слова? J Надзвичайно цікаву та корисну лекцію-дискусію для студентів 1-5 курсів сьогодні провела доцентка Людмила Миколаївна Томнюк на тему: “Студентоцентризм як центральна парадигма ВО”.

Студенти обговорювали такі теми, як:

-“Нові ролі викладача: партнер, тьютор, модератор, фасилітатор, ментор, новатор, та якими властивостями вони повинні володіти.” J,

-“Викладач – партнер, який діє СПІЛЬНО зі студентом (дивує, зацікавлює, подає матеріал різними способами)👩‍🏫.”,

-“Покоління “Z” (візуали, практики, відкриті до нового, волонтери) 👩‍💻”,

-“Завдання студента та викладача.”

-“Мета студентоцентризму – працювати не для оцінки і викладача, а для самого себе.”,

-“Підготовка до самоосвіти протягом життя 📚.”.

Величезне ДЯКУЮ від усіх учасників Людмилі Миколаївні за інформацію і, скажу чесно, цього бракувало на першому курсі 😅. Сил Вам та терпіння, у Вашій подальшій праці 👩‍🎓 і знайте, що ми, студенти, завжди готові Вам допомогти❤.

P.S. Маленьке побажання від мене: було б круто, якщо б у таких дискусіях брали участь не лише студенти, але й викладачі, адже вони теж можуть навчитись чогось нового у своїх колег та послухати думку студентів 😊

Надія Бойко, 221 група

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *