
- понеділок, 18 жовтня 2021 р.
18.10.2021 р. на кафедрі германського загального і порівняльного мовознавства під керівництвом Томнюк Людмили Миколаївни відбувся вебінар на тему: “Soft Skills – козир у рукаві майбутнього перекладача і вчителя німецької мови”.
У вебінарі взяли участь студенти 1-4 курсів і аспіранти. Головним було запитання: Чи лише фахові знання є запорукою успіху? Також студенти активно обговорювали такі питання:
- Що таке “Hard та Soft Skills (кваліфікація, фахова компетенція, властивості характеру, соціальні, індивідуальні властивості)
та у чому їхня відмінність? (hard skills – відповідальна ліва півкуля мозку, IQ, логіка, soft skills – права півкуля мозку, емоційність)”
- Які навички для майбутніх вчителів та перекладачів все-таки важливіші? Переважання hard над soft, обидві чи перевалювання soft skills?
- Які властивості належать до “Soft Skills”: креативність, самостійність, відповідальність, комунікативність, впевненість, довіра та багато інших.
- Де можна знайти перелік hard та soft skills студенту, який навчається на кафедрі германського загального і порівняльного мовознавства? Силабуси, освітньо-професійні програми: загальні та фахові компетенції.
- Як саме викладачі нашої кафедри формують soft skills студентів на заняттях? Зустрічі зі стейкхолдерами
, вебінари, семінари, воркшопи, майстер-класи, дискусії, дебати, проєкти/презентації, командні ігри, обмеження часу на виконання завдань, рольові ігри, дедлайни, звіти про виконану роботу.
- Важливість soft skills у професії майбутнього вчителя та перекладача німецької мови: емоційний інтелект, комунікабельність, стресостійкість, впевненість у собі, організація часу, пунктуальність, вміння показати себе, вміння виступати перед публікою, вміння зацікавити слухача, вміння “бігом” викрутитись із ситуації
.
- Top-10 Soft Skills 2021 mit Frau Tomniuk та порівняння з минулими роками.
- Завдання студента і викладача. Студенти повинні бути активними, повинні вміти аналізувати, бути самостійними та відповідальними, а викладачі, у свою чергу – повинні подавати матеріал різними методами, формувати привабливу мету заняття, дивувати та зацікавлювати.
Велике ДЯКУЮ від усіх студентів та від мене особисто за таку цікаву та змістовну дискусію. Пішла аналізувати, якими Soft Skills володію, а чому ще треба повчитися.
Бойко Надія, 321 група
Відвідала сьогодні вебінар «Soft skills – козир у рукаві майбутнього перекладача та вчителя», спікером якого виступила Томнюк Людмила Миколаївна. Ну, по-перше, всі вебінари і лекції, якими керує Людмила Миколаївна – мої найулюбленіші, оскільки це не звичайний монолог одного викладача, а захоплююча бесіда з усіма студентами, зокрема і я стараюсь бути активною під час такого вебінару. По-друге, вже щодо теми, чесно, навіть не задумувалась, що у світі розділять професії на таких три категорії, де переважають чи то hard чи то soft skills або ж в сукупності. Вебінар для мене дійсно пройшов пізнавальна, захоплююче і обов‘язково відвідаю ще! Ксенія Лисюк, 451 група
Це був досить цікавий вебінар) Завдяки йому я здобула нові знання щодо soft skills, краще розібралась, які саме гнучкі навички потрібні у роботі вчителя та перекладача, а ще мала насичену дискусію з іншими студентами, під час якої ми мали змогу ділитися своїми думками
Сподіваюся, нас ще чекає не одна така зустріч!)
Николайчук Владислава, 221 група
Сьогодні я відвідала вебінар на тему “Soft Skills”. На даному заході ми разом із гарантами освітніх програм, Томнюк Л.М. і Кійко Ю.Є., розглянули та провели плідну дискусію на дану тему. Виокремили та обгрунтували найголовніші критерії та навички, якими повинен володіти кожен спеціаліст. Студенти 1-4 курсів брали активну участь у дискусії, додавали щось своє, висловлювали свої думки та давали чіткі роз’яснення поняттям, що стосуються як і “hard” так і “soft” skills. Сьогоднішній вебінар був неймовірно цікавий, як для мене, так і для моїх колег. Особисто я дізналася багато нової інформації, відкрила для себе безліч навичок, які дійсно є важливі для мене та моєї майбутньої професії. Також дуже інформативною та легкою до сприйняття була подача матеріалу. Я насолоджувалася процесом поглиблення знань, а також зрозуміла, де і над чим ще потрібно працювати, щоб стати висококваліфікованим, сучасним та комунікабельним фахівцем.
Уляна Ференц, 221 група