
- Кількість кредитів 4
- Тип Вибірковий
- Семестри 10, 11
- Рівень вищої освіти Магістр
- Підсумковий контроль Залік
Мета навчальної дисципліни «Fremdsprachenlehren und -lernen erforschen» – ознайомити з основами дослідницької методології та навчити критично аналізувати теорії й результати досліджень щодо їхньої актуальності для викладання; навчити студентів аналізувати емпіричні дослідження, розпізнавати дослідницькі питання та методи, а також проводити власні дослідження, формулюючи питання і обираючи відповідні методи збору й аналізу даних. Модуль базується на моделі навчання через дослідження, заохочуючи студентів до активного дослідницького підходу.
Студенти вивчають процеси оволодіння іноземною мовою, отримують знання про різні моделі й гіпотези оволодіння другою мовою (L2), а також аналізують когнітивні, емоційні й соціальні фактори, що впливають на цей процес. Вони розуміють контекстуальні й індивідуальні аспекти навчання.
Навчальна дисципліна вивчається протягом одного семестру та пропонується для вибору на 2 семестр першого року навчання, або на 1 семестр другого року навчання.
Навчальний контент освітньої компоненти
Змістовий модуль 1. |
|
Тема 1 |
Vorannahmen zum Fremdsprachenlernen |
Тема 2 |
Theorien und Hypothesen für den L2-Erwerb |
Тема 3 |
Lernersprachliche Entwicklung |
Тема 4 |
Individuelle Einflüsse auf den Fremdsprachenerwerb |
Змістовий модуль 2. |
|
Тема 5 |
Kontextuelle Einflüsse auf den Fremdsprachenerwerb |
Тема 6 |
Verhältnis zwischen Fremdsprachenerwerbsforschung und Unterrichtspraxis |
Тема 7 |
Einführung in Forschungsmethoden für die Sprachlehr- und -lernforschung |
Тема 8 |
Empirische Forschungsmethoden für Deutsch als Fremd- und Zweitsprache |