
- Кількість кредитів 4
- Тип Вибірковий
- Семестри 10, 11
- Рівень вищої освіти Магістр
- Підсумковий контроль Залік
Навчальна дисципліна „Cучасні підходи навчання іноземних мов і культур” є дисципліною вільного вибору здобувачів освіти у блоці професійної підготовки майбутніх магістрів філології. Вона передбачає лекційні та семінарські заняття, а також самостійну роботу здобувачів освіти.
Мета навчальної дисципліни полягає в тому, щоб сформувати у студентів знання, уміння та навички, необхідні для ефективного викладання іноземних мов і культур на основі сучасних методологічних підходів. Дисципліна спрямована на розвиток критичного мислення, здатності до аналізу та вибору відповідних методів навчання, а також інтеграцію міжкультурної комунікації в процес викладання. Студенти навчаться використовувати інноваційні педагогічні технології та адаптувати навчальні стратегії до потреб сучасного суспільства і професійної діяльності.
Навчальна дисципліна вивчається протягом одного семестру та пропонується для вибору на 2 семестр першого року навчання, або на 1 семестр другого року навчання.
НАВЧАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ
Змістовий модуль 1. |
|
Тема 1 |
Die Bedeutung der Fremdsprache im interkulturellen Verständnis und in der Kommunikation |
Тема 2 |
Anwendbarkeit ubiquitärer Lernmodelle im Fremdsprachenunterricht |
Тема 2 |
Die Bedeutung des flexiblen Modells im Blended-Learning-Modell |
Тема 4 |
Die Bedeutung des integrierten Lernens und seine Verwendung im Fremdsprachunterricht |
Змістовий модуль 2. |
|
Тема 5 |
Individuelle Unterschiede beim Zweit- und Fremdsprachenlernen. |
Тема 6 |
Seamless Learning –– lebenslanges, nahtloses Lernen im Sprachunterricht: Anforderungen der jüngsten Pandemie |
Тема 7 |
Soziolinguistische Probleme und soziolinguistische Vorteile des Fremdsprachenunterrichts |
Тема 8 |
Stationsmodell im Sprachunterricht |